Total

nedtur at blive ramt af influenza. Har ligget underdrejet siden torsdag eftermiddag 😦 Missede søndagsløbet for første gang siden august, så det føles meget mærkeligt. Kan dog glæde mig over min gode løbemakkers fantastiske resultat.

Er spændt på hvor langt tilbage jeg er sat, når jeg kan begynde at træne igen. Utrolig dårlig timing at ligge sig syg, da vi snart skal løbe North Coast Ultra som bliver mega hårdt.

Tæller jo skridt og sidste uge er nok den dårligste siden jeg begyndte på det i november 2016. Det blev kun til 73074 skridt og normalt ligger jeg på over 100000 skridt om ugen.

Nå det kan kun gå fremad så ikke mere ynk herfra 🙂

Billedet er fra en kanotur i Sverige, hvor jeg spiste frokost på klipperne og guldsmeden kom flydende forbi. Jeg fiskede den op af vandet og fik taget et par gode billeder af den.

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

