Back in game

Endelig på højkant igen. Mødtes med de skønne folk i løbeklubben, så kan man kun blive i godt humør 🙂

Løb/gik den første km med Mogens og kunne mærke benene havde det OK og lungerne rimelige også. Vidste det ville blive en kort tur, så satte tempo på og løb 5:35 pr. km inklusiv den første km. med Mogens så reelt har jeg vel ligget på 5:20 de sidste 5 km.

Efter små tre uger med sygdom var det fantastisk at komme ud igen. Glæden ved at løbe betyder langt mere end jeg nogensinde har forestillet mig. Har virkelig været langt nede, specielt den sidste uge som lige blev helt skidt da jobcenteret ved en såkaldt fejl har glemt jeg skulle have penge, så dem ser jeg måske på fredag, hvis de får tid til at overføre. Har været meget meget tæt på at genoptage min gamle livsstil, men holdt ud og er ovenpå igen.

Laver jo status hver måned over hvor mange skridt jeg har taget, og det regnede jeg med ville se helt forfærdeligt ud, men har faktisk nået 321.289 skridt i marts måned, så det er vel godkendt når jeg stort set ikke har fået løbet.

Missede både 25 km løb og North Coast Ultra som jeg havde glædet mig rigtig meget til, men dem snupper jeg næste år. Havde helt glemt der kommer et par løb her i april, så dem ser jeg frem til. ½ marathon og et lille sjovt løb på Bispebjerg Hospital, hvor vi skal op i det nye parkeringshus og løbe i gangene under hospitalet.

Run4recovery giver virkelig mening nu 🙂

Vil opfordre alle til at komme ud og røre sig, det er den bedste medicin der findes 😀

God søndag!

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

