Øv øv øv

Super dårlig løbetur. Stadig ikke helt frisk, men troede ikke det stod så galt til. Ville have løbet 15 km som test inden næste søndags ½ marathon, men det hænger i en tynd tråd. Løb 10 km i min klart dårligste tid nogensinde og måtte gå lidt, så langt fra optimalt! Eneste positive ting ved formiddagen var at være sammen med folkene fra løbegruppen 🙂 I er så seje.

Skulle i bedre humør så tog kameraerne og gik en lille tur i det flotte vejr. Fik taget nogle som jeg er rimelig tilfreds med. Inden jeg fik kameraet frem var der en rovfugl som angreb en måge i luften, det ville jeg godt have haft nogle billeder af.

 

2 thoughts on “Øv øv øv

Add yours

  1. Krydser lige fingre for søndag alligevel, har i mit tidligere liv – da jeg rent faktisk kunne løbe – haft ret fine tider efter nedture og katastrofale træningspas. Alene den måde du bagefter holder gang i kroppen med en gåtur og hovedet med flotte billeder er (indsæt bandeord) sejt
    Ses i huset

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

