Gode dage

Selvom jeg ikke får løbet, så er jeg virkelig blevet glad for mine gåture. Har kamera med hver gang efterhånden, så får taget en del billeder. Planen er at starte langsomt op med løb på søndag og se hvordan det går.

Mandag var jeg en tur i Botanisk Have – virkelig flot med alle de blomstrende rhododendron og de har skildpadder i søen derinde. Skulle købe en ramme så jeg kan få lidt op på væggene. Nikolaj hjælp med printet, som jeg synes blev rigtig godt. Tak for det!

Rhododendron

Skildpadde

Senere så jeg en Munk (fuglen altså). Sikke en sang den har – helt på højde med Nattergalen.

Munk

Siden blev det til en flot sommerfugl og i dag så jeg spætte igen og en Træløber.

 

Træløber

 

2 thoughts on “Gode dage

Add yours

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

