Super fed søndag

Dagen startede i løbe/gå gruppen. Fik løbet en kort tur og alt føltes OK. Dejligt at se marathon løberne undervejs. Stærkt klaret!!! Så var det lige hjem og vende og vente på Oliver hentede mig. Han kom på slaget og vi kørte afsted med bilen tungt læsset med grej. Oliver skulle hente noget hos mine forældre så dem rundede vi. Spiste en is i varmen og fik en pose proviant med til turen. Ned til havnen og rigge til og ud på vandet. Der gik ikke mange øjeblikke fra vi forlod havnen til Oliver havde en Eel i vandet. Jeg smed også min i og afsted det gik. Der var lidt bølger men intet af betydning, så vi nød bare vejret og hinandens gode selskab og dørvede nogle timer. Eneste fangst var Oliver som fik en flot træstub på krogen 😉 Vinden lagde sig mere og mere og det blev en rigtig flot aften. Vi var stort set sejlet i havn da jeg pludselig fik bid. Efter en hård fight landede jeg en flot gedde med hjælp fra Oliver som var klar med nettet. Havde nogle problemer med at få den afkroget, da krogen var viklet ind i nettet, men det lykkedes tilsidst at få det hele fri. Oliver havde travlt med at få noget i vandet og få min efter havde han også bid. Vi fik dyret ombord og afkroget uden problemer. Han er ved at have godt styr på det 🙂 Klokken var efterhånden blevet mange og vi skulle også forbi min søster, så vi sejlede i havn og få pakket bilen, udfyldt fangstbogen – 2 gedder på henholdsvis 3 kg og 2 kg og kørte afsted. Vel ankommet til min søster var der kaffe og jordbærtærte 😀 Uhmmmmm Vi sad og hyggesnakkede inden turen hjem igen. Klokken var blevet mange og vi var godt trætte begge to.

Total fed søndag.

IMG_2682Olivergedde

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

