Blomster

Havde en god søndag i løbe/gå gruppen. Fik løbet 9 km uden problemer, men får stadig ondt bagefter, så det er med at tage det stille og roligt så jeg ikke får en skade. Det var utroligt varmt og de to vandposter jeg kender til derinde står med 300 meters mellemrum – ikke helt optimalt når jeg ikke havde sørget for at få vædske inden jeg løb.

Senere tog jeg en kort tur i mosen, men syntes det var for lummert til at foretage mig det store.

I dag skulle jeg ind til byen og havde taget mine sko med, da der igen var en skade på dem. Havde lidt forberedt mig på, at de nok ikke ville tage dem retur, da det er 2. gang. Blev positivt overrasket da jeg uden problemer kunne ombytte dem. Så nu vælger jeg en anden model og håber de holder bedre. God stil The North Face, Gammel Mønt, København.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

