Fantastisk weekend

Har haft et par rigtig gode ture denne weekend. Lørdag havde jeg ikke så meget tid og fik egentlig ikke taget særlig mange billeder, men nødt vejret og mødte en spændende kvinde som var rigtig interessant at snakke med. Hende håber jeg at møde igen. Så gik turen ellers til min søsters fødselsdag og der er maden jo altid rigtig god 🙂

Søndag kom jeg alt for sent op, så jeg kunne ikke engang nå i løbe/gå-gruppen da mine rygøvelser tager en del tid efterhånden. Kom da afsted på en tur (bedre sent end aldrig) og fik set lidt blandet. Gøgen (coverbillede) fik jeg for første gang et godt billede af hvor den sidder. Fik også set en Rørspurv og 2 snoge som jeg nærmest var ved at træde på før de flygtede. Der var selvfølgelig en masse insekter, som jeg desværre ikke har fået artsbestemt. Det er godt nok en videnskab og vil kræve en hel del bøger, men det kommer hen ad vejen. Kan blive en god ting at hygge med til vinter. Fik også snakket lidt med en ældre dame som sad og nødt solen med kaffe og småkager. Hun satsede på at blive 100 år 🙂 Skønt med sådan en livlig ældre dame, som både har et godt helbred og et godt hoved. Hun var 76 år.

Syvplettet mariehøne
DSC_5088Syvplettetmariehøne

 

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

