Blæsende dag

alt for blæsende til makro-fotografering, men fik da nogle brugbare billeder. Rendte straks ind i folk fra Lauget bla. Bent og Rikke som jeg ikke har set før, som er biolog. Altid sjovt at møde nye folk og sikke en viden de har. Vi snakkede bla. om en tur efter aften- og natsværmere.

Coverbillede: Terellia tussilaginis

Gik lige en runde og kiggede efter Isfuglen uden held. Der var heller ikke andre spændende fugle, måske pga aktiviteten derude i dag. Skiftede til makro og tog mange billeder som pga vinden slet ikke blev til noget. Ville gerne have leget med indstillingerne, men pga blæsten og skiftevis fuld sol og overskyet brugte jeg mest en fast indstilling. Fik lige et glimt af Det hvide C igen, men denne gang fløj den inden jeg kom i position. Det blev også til Almindelig sumpsvirreflue og Dobbeltbåndet svirreflue igen.

Venter stadig på min myggespray som endnu ikke er sendt. Det er snart 14 dage siden jeg bestilte, så det er ikke det hurtigste firma jeg har bestilt hos. Min bog er heller ikke kommet endnu, men det er ikke så længe siden jeg bestilte den.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

