Travle dage

for tiden. Søndag stod den på løbe/gå gruppen. Sled mig igennem ca. 12 km og er noget mærket i dag. Er vist også det længste jeg har løbet siden vinter og der er kun 5 uger til CPH ½ Marathon, så der skal ikke løbes på tid – skal bare gennemføre, så er jeg glad. Senere så jeg bold hos Lars – superhyggeligt og så en kort tur ud med kamera, men der var ikke meget at se.

I dag havde jeg en masse gøremål som heldigvis lå tidligt, så kørte i Højmosen bagefter, hvor der endelig var gang i lidt fugle. Havde zoomen på og ville skifte den, men tænkte jeg ville vente og se om der skulle være nogle rovfugle og det belønnede sig. Så flere Musvåger, sikkert forældre og unger 1-2 Duehøge og måske en anden, men afventer pt. at få dem bestemt. Så en del Blodrød hedelibel og 3 Blå mosaikguldsmed (Coverbillede). Så ikke så mange svirrefluer, men lidt blev det da til, Harlekin- og Syvplettet mariehøns osv.

Duehøg – Han
DSC_7278Duehøg han

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

